Friday, August 4, 2017

SET ANAK BIJAK DAN SIHAT





Dalam kehidupan seharian yang sentiasa aktif dan serba pantas, kanak-kanak tidak mempunyai masa yang cukup untuk menikmati makanan yang seimbang. Kesibukan ibubapa dan pendedahan anak kepada makanan luar yang tidak tentu khasiatnya.  

Oleh itu, Mealshake Shaklee adalah menjadi pilihan terbaik bagi mereka kerana ia merupakan makanan segera yang rendah lemak dan rendah-glycemic. 

Mealshake membekalkan 35% atau lebih nilai harian bagi 19 vitamin dan mineral yang penting. Mealshake juga diperkaya dengan sumber yang kaya dengan kalsium, fiber dan protein. Didatangkan dengan perisa vanilla yang enak dan sedap.

Mealshake mudah dihidangkan dan pastinya anak buleh membawa bekal atau bersarapan mudah dan berkhasiat dengan mealshake. 






Mengandungi EPA dan DHA yang penting untuk perkembangan otak anak anda. 

DHA merupakan ramuan utama yang diperlukan untuk membentuk sel membran neuron, yang menjadi penghubung antara sel yang lain serta mempengaruhi fungsi neurotransmitter acetylcholine dan membantu sel otak berhubung. 

Otak yang sihat akan melahirkan pemikiran yang pintar. DHA memperbaiki tumpuan kanak-kanak, sikap dan fungsi kognitif serta kadar pembelajaran. Kanak-kanak akan lebih fokus serta memberi tumpuan sama ada ketika bermain atau belajar.

Omega-3 juga menunjukkan dapat menyokong keseimbangan emosi dan sikap positif dan membantu menigkatkan daya ingatan ketika meningkat dewasa.




Hubungi saya Pengedar Shaklee anda:


Haiza Yahya 
SHAKLEE ID : 1260416
SMS & WhatsApps: 0125924326
Email: haiza4378@gmail.com





*These products are not intended to diagnose, treat, cure, or prevent any disease.
This is a traditional product advertisement.

No comments:

Post a Comment